Thursday 22 December 2016

New York V



Jest, w końcu odzyskałam mój komputer <3 i mogę znów bardziej na bieżąco publikować zdjęcia z mojej wielkiej podróży w 2016 roku!
 Dzisiaj ostatnia porcja "oficjalnych" zdjęć z Nowego Jorku (czyli z mojego aparatu), ale to na pewno jeszcze nie pożegnanie z tym miejscem, bo zostało mi sporo materiału do publikacji na telefonie, takich bardziej codziennych rzeczy. Na pewno Nowy Jork wróci w 2017 roku :)

Yupi, I have finally got my PC back <3 and so I can publish the pictures from my big 2016 trip more regularly!
 Today the last portion of the "official" pictures (i.e. from my camera) from NYC but for sure I am not done with this city cause I have still a lot of things to publish from my phone, more everyday pictures.  So New York will be back in 2017! :)


















No comments:

Post a Comment