Saturday 28 June 2014

wstęp


Witam!

 Pierwszy wpis musi być, choć gdybym mogła, napisałabym go kilka miesięcy później :)
Lubię pisać. Do tej pory robiłam to tylko do szuflady (a może bardziej do dysku twardego), ale chcę rzucić się na głęboką wodę. 

 Lubię głęboką wodę. Zaproponuj mi natychmiastowy wyjazd na drugi koniec świata, a będę gotowa, zanim skończysz zdanie. Spróbuj wyciągnąć mnie na spacer, uda ci się tylko, jeśli zaproponujesz mi kawę i ciastko.
 Lubię ciastka. Pieczenie uczy cierpliwości, staranności i kreatywności, a tego wszystkiego po trochu mi brakuje.


Interesują mnie różne rzeczy, od pieczenia po naukę, fitness czy książki. „Aha, interesujesz się wszystkim, czyli niczym?”- szepce ironiczny głos w mojej głowie, ale chcę pokazać, że da się robić kilka rzeczy i to nie łebkach. Mam nadzieję, że blog mnie zmotywuje do rozwijania moich zainteresowań :)


Kwiatki też lubię :)

Miłej lektury!

1 comment:

  1. Milo, ze cie znalalam. Ja tez mam roznorodne zainteresowania i nie mam wrazenia, ze robie cos po lebkach.
    Podoba mi sie twoj styl i spojrzenie na swiat, wiec pisz koniecznie, bo mam zamiar wpadac od czasu do czasu :)
    Pozdrawiam (dzis z Pirenejow Wschodnich)
    Nika

    ReplyDelete